Frågor & svar

Här hittar du vanliga frågor och svar kring våra entrékort.

Vad ingår i entrékorten?
Läs mer här om vad som ingår i våra serie- och säsongskort.

Vad händer om jag tappar bort mitt entrékort?
Entrékortet är en värdehandling och ersätts inte om du skulle tappa bort det eller ha sönder det.

Kommer jag kunna vidarebefordra mitt serie- eller säsongskort till en vän om jag inte kan gå på någon av matcherna?
Våra entrékortet är inte personliga, utan det är fritt fram att låta någon annan gå i ditt ställe.

Vem kontaktar jag om jag har frågor kring entrékort?
Du är varmt välkommen att kontakta johnny.helmersson@siriusbandy för frågor som rör matchbiljetter och entrékort.

 



Vid införande av restriktioner

Hur väljer ni vilka som får gå på match om kapaciteten begränsas till under 600?
Då lottar vi. Alla matcher där restriktionerna tillåter minst 300 åskådare kommer att spelas med publik.

Kommer jag kunna gå på match även om jag inte har ett entrékort?
Om publikkapaciteten överstiger antalet sålda entrékort och partnerbiljetter kommer det att släppas biljetter till försäljning. Vi hoppas så klart kunna ta in mer och mer publik ju längre säsongen lider. Om så sker kommer resterande platser att släppas som lösbiljetter. Oavsett maximerar du dina chanser att få se Sirius live den här säsongen genom att köpa ett av de 400 entrékorten.

Återbetalning för eventuellt publikfria matcher
Du som har ett entrékort kommer, precis som i fjol, få möjlighet att ansöka om återbetalning för de matcher du inte kunnat se pga. striktare restriktioner och begränsad publikkapacitet (under 300 åskådare). Ansökan görs efter säsongen genom att maila johnny.helmersson@siriusbandy.se

Kommer det vara smittskyddssäkert att gå på match?
Självklart. Det är viktigt för oss att våra evenemang är trygga och säkra för både publik, spelare och personal. Tillsammans med övriga aktörer på arenan kommer vi vara väl förberedda när vi äntligen får återse er på läktaren igen.